Prstencové motory - KBM

Přehled parametrů |
výkon: 550 - 13800 W rychlost: 40 - 8500 ot/min krouticí moment: 1,2 - 3500 Nm |
Velikost: | 10 / 14 / 17 / 25 / 35 / 43 / 45 / 57 / 60 / 79 / 88 / 118 / 163 / 260 |
- Široký rozsah dostupných velikostí rámů od 60 mm do 850 mm;
- Plně zapouzdřené vinutí statoru;
- Vnitřní teplota vinutí 155°C při jmenovitém zatížení;
- Ochrana proti přetížení PTC termistorem;
- Neodymiové magnety NdFeB ze vzácných zemin;
- Jistící pásky na magnetech rotoru;
- RoHS prohlášení;
- UL a CE certifikáty;
- Optimalizace zahrnující rozměry náboje rotoru, délku statoru, průměr, montážní prvky, vinutí, izolace, typ připojení a mnohé další.
- Přímé připojení zátěže k motoru eliminuje údržbu převodovek, pásů nebo řemenic.
- Bezvůlové provedení a pružnost zajišťuje přesnější chod systému.
- Eliminuje spojovací díly a redukuje celkové rozměry stroje.
- Zabudování motoru umožňuje použít kompaktní konstrukci zařízení a napomáhá chránit své duševní vlastnictví.
- Obrovský výběr standardních motorů a konstrukční modifikace pro přesné uzpůsobení systému eliminují vynaložený čas, náklady a riziko plným přizpůsobením motoru.
- Přídavné Hallovy snímače jsou předem zarovnány a instalovány na axiální rotor již z výroby pro dosažení správné synchronizace.
- Volba izolace umožňuje provoz v širokém rozsahu napájecího napětí.
Technické parametry jsou uvedeny v katalogu v sekci ke stažení.
K tomuto produktu není konfigurátor k dispozici.
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() |
11.76 MB |
![]() |
9.48 MB |
![]() |
2.56 MB |
Seřízení asymetrické polohy u prstencového motoru a zpětné vazbyU prstencového motoru a zpětné vazby může vzniknout asymetická poloha. Na videu je ukázka, jak snadno lze nastavit komunikační seřízení s využitím programu AKD Workbench, pro přiblížení snímače umístěného na prstencovém motoru. |
||
Představení společnosti KollmorgenPředstavení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě. |
||
Technologie KollmorgenZajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012. V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic. Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou. V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP. |
||