Polohovací systémy BAHR s integrovanou brzdou

Představujeme inovativní integrovanou brzdu vodícího vozíku, která je integrovaná v lineárním modulu BAHR!  Brzda slouží k aretaci polohy například u vertikálních či šikmých os. Jedná se samozřejmě o volitelnou opci, tudíž brzdy lze na žádost klienta jednoduše integrovat. Kompletní informace polohovacích systémů QS nebo DS naleznete zde.

Integrované brzdy jsou absolutně spolehlivé a zabraňují tak nechtěným změnám polohy u vertikálních os, a to ve všech provozních režimech. Výhodu také představuje jejich nezávislost na motorové brzdě. Daný mechanismus se proto používá nejen přímo v provozu, ale lze je také elegantně použít při montáži a demontáži, údržbách zařízení, plánovaných opravách či odstávkách nebo v případě poruch motorové brzdy nebo jiných mechanických závad. Vozík s břemenem bude vždy na požadované poloze. 

 

Brzdy jsou integrovány přímo do vodicích vozíků a sestávají ze dvou elementů z pružinové oceli, které vytváří blok. Pomocí stlačeného vzduchu v bloku jsou pružinové desky pružně deformovány a zkracovány ve vodorovném směru - zvedají brzdové čelisti vodicí kolejnice a tím uvolňují vozík. Pokud je blok odvzdušněn, listy se vrátí zpět do klidové polohy, rozšíří se horní část těla svorky a přitlačí brzdové čelisti ke kolejnici lineárního vedení. V případě potřeby velké brzdné síly může být na vodícím vozíku kaskádovitě několik brzdových jednotek. Pokud už dojde k přetížení brzdy, vodící vozík účinkem brzdného tření na čelistech klesá pouze pomalu a zabraňuje tak náhlému prudkému nárazu břemene.

Hlavní výhody systému s integrovanou brzdou:

·         kompaktní rozměry

·         integrace brzdy přímo ve vozíku,

·         zabránění nechtěného pohybu vertikálních os,

·         zcela nezávislé provedení na motorové brzdě,

·         i při vysoké míře přetížení brzdového systému zabraňuje náhlému nárazu břemene.

Pokud se chcete dozvědět více informací, pak navštivte naše internetové stránky, kde se dozvíte podrobné informace. Obrátit se také můžete na naše specialisty a to na telefonu +420 577 700 150 nebo na emailu info@raveo.cz.

V naší nabídce nově najdete optické inkrementální enkodéry řady ME22 pro odměřování polohy a otáček stejnosměrných elektromotorů. Jsou určeny především pro kartáčové EC/ND a bezkartáčové BL elektromotory ve verzi s oboustrannou hřídelí, která umožňuje montáž tohoto typu enkodéru....
Vzhledem ke stále se rozšiřujícímu použití pohonné techniky ve venkovních prostředích vzrůstá zájem o motory s vysokou třídou krytí. Ne jinak tomu je u stejnosměrných elektromotorů, které se díky nízkému a bezpečnému napětí čím dál více prosazují v mobilních aplikacích, které mohou být určeny i pro venko...
BEGE MIG je magnetický enkodér s extrémně vysokou kvalitou signálu a špičkovým zpracováním vyráběný v Nizozemsku. Jedná se o přírubový typ enkodéru, který se netradičně montuje mezi motor a převodovku. Díky tomu jej lze snadno integrovat do stávajícího pohonu nebo doplnit do zcela nového stroje, ani...
Vážení zákazníci a obchodní partneři, děkujeme Vám za spolupráci a projevenou důvěru v roce 2019, velmi si jí vážíme. Dovolte nám, abychom Vám do nového roku 2020 popřáli hodně zdraví, štěstí, osobních i pracovních úspěchů a už teď se těšíme na nové výzvy v nastávajícím roce (nejen) v oblasti pohonn...
Naše nová řada kompaktních asynchronních motorů SM s hranatou skříní se začíná čím dál více prosazovat v provozech. Jejich vývoj proto stále pokračuje a postupně se rozrůstá o nové velikosti skříní, potažmo výkony. Od nynějška máme nově v nabídce tyto elektromotory také s osovou výškou IEC...
Technická konzultace