Lineární motory s železným jádrem - řada ICD

icd

Přehled parametrů

posuvná síla: 165 až 1 099 N (špička)

posuvná síla: 57 až 315 N (nepřetržitý provoz)

Vysoké špičkové zrychlení 10 G +

Lineární motory řady ICD vynikají nízkou konstrukcí a vysokou silou. Poskytují nejvyšší silový přenos vůči rozměrům a jsou vybaveny patentovanou bez cogingovou konstrukcí pro hladký chod. 

 

Hlavní vlastnosti:

  • posuvná síla: 57 až 315 N pro nepřetržitý provoz s velkým množstvím požadavků na řízení pohybu
  • posuvná síla: 165 až 1 099 N špičková síla pro okamžitý výkon
  • vysoké špičkové zrychlení  vyšší než 10 G
  • cívky navinuté na lamelách z křemíkové oceli pro maixmalizaci výkonu
  • patentovaná bez-cogingová konstrukce pro hladký chod 
  • vysoká účinnost s nízkou tepelnou ztrátou

 

Výhody:

  • nejlepší poměr síly v poměru k zástavbě - ideální pro zrychlení a pohyb velkých hmot
  • vysoká tuhost potřebná pro pro obrábění a další procesní aplikace
  • žádná údržba
  • nulová vůle t
  • vysoká polohová přesnost
  • kompaktní mechanické sestavení
  • minimální počet mechanických částí
  • velmi jemný pohyb

icd-1

icd-2

Konfigurátor k těmto lineárním motorům není k dispozici.

3D modely k těmto lineárním motorům jsou na vyžádání na info@raveo.cz

 

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

     
 

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.

     

 

Technická konzultace