LINEÁRNÍ MOTORY S ŽELEZNÝM JÁDREM – ŘADA IC

Špičkové lineární motory pro celé spektrum nejrůznějších aplikací

Zobrazit menuSkrýt menu


LINEÁRNÍ MOTORY S ŽELEZNÝM JÁDREM – ŘADA IC

  • nominální posuvná síla: 144 až 6 916 N
  • špičková posuvná síla: 320 až 8 407 N
  • vysoké špičkové zrychlení 10 G +

Lineární motory řady IC poskytují nejvyšší sílu v poměru ku velikosti zástavby a jsou vybaveny patentovou bez cogingovou konstrukcí pro hladký chod. Tyto motory mají cívky navinuté na lamelách z křemíkové oceli pro maximalizaci vytvořené síly jednostranné magnetické dráhy.

Hlavní vlastnosti:

  • posuvná síla: 144 až 6 916 N pro nepřetržitý provoz s velkým množstvím požadavků na řízené pohybu
  • posuvná síla: 320 až 8 407 N špičková síla pro okamžitý výkon
  • vysoké špičkové zrychlení, bezproblémů nad 10 G
  • cívky navinuté na lamelách z křemíkové oceli pro maixmalizaci vytvořené síly jednostranné magnetové cesty
  • patentovaná bez cogingová konstrukce pro hladký chod
  • vysoká účinnost s nízkou tepelnou ztrátou
  • volitelné: chlazení kapalinou pro zvýšení kontinuální síly a eliminaci de-ratingu

 

Výhody:

  • nejlepší poměr síly v poměru k zástavbě – ideální pro zrychlení a pohyb pro velké hmotnosti
  • vysoká tuhost potřebná pro obrábění a další procesní aplikace
  • žádná údržba
  • nulová vůle
  • vysoká tuhost
  • vysoká polohová přesnost
  • kompaktní mechanické sestavení
  • minimální počet mechanických částí
  • velmi jemný pohyb

 

Konfigurátor k těmto lineárním motorům není k dispozici.

3D modely k těmto lineárním motorům jsou na vyžádání na info@raveo.cz

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.