Kompaktní čelní převodovky - PF

Přehled parametrů |
Provedení s přírubovým rámem (patkami)
převodový poměr: i=2~200 výstupní krouticí moment: až 19,6 N.m kompatibilita: kompaktní motory DKM účinnost: 59~81 % |
Velikost | 9PBK□BH (90×130 mm) |
- Čelní převodovky řady P jsou určeny pro kompaktní indukční a stejnosměrné motory DKM.
-
Jsou tvořeny čelním soukolím s přímými zuby a kuličkovými ložisky. Vstupní ozubené kolo používá šikmé ozubení.
-
Řada P je charakterizována jako středně výkonný typ převodovky (P - Powerful) s přenosem krouticího momentu až 19,6 N.m a možností připojení k motorům o výkonu 40~120 W (AC) nebo 60~120 W (DC).
-
Čelní převodovky typu PF s přírubovým rámem mají rozměr příruby 90x130 mm, montážní patky po stranách a výstupní hřídel ∅15 mm s pero-drážkou.
Klíčové vlastnosti:
- Vynikající poměr cena/výkon.
- Široký rozsah převodových poměrů.
- Souosé uspořádání vstupu a výstupu.
- Minimální zástavbové rozměry.
- Velká účinnost.
- Vhodné pro trvalý, cyklický a přerušovaný provoz.
- Celokovový plášť převodovky včetně ozubeného soukolí a hřídele.
- Bezúdržbové provedení.
- Jednoduchá montáž.
Technická specifikace:
- Rozsah převodových poměrů: 1:2~1:200 (kompletní údaje najdete v záložce „Parametry“)
- Maximální přenášený moment: 19,6 N.m (výstupní krouticí momenty vztažené k výkonu najdete v záložce „Parametry“)
- Vstupní rychlost: ≤ 3000 ot/min
- Materiál: ocel (ozubená kola a hřídel) / hliník (plášť převodovky)
- Montážní poloha: libovolná
- Účinnost převodovky: 59~81 % (kompletní údaje najdete v záložce „Parametry“)
- Předpokládaná životnost: 10 000 hodin (5 000 hodin při použití s reverzním motorem)
- Provozní hlučnost: 49 dB
- Přípustný rozsah okolní teploty: -10°C až +40°C
- Vlhkost: max. 85 %
- Mazivo: tuhé, převodovka naplněna z výroby
- Hmotnost: 1,3 kg (i=2~18) / 1,4 kg (i=20~200)
- Certifikáty: CE

9PBK□BH 9PFK□BH |
PŘENÁŠENÝ VÝSTUPNÍ KROUTICÍ MOMENT VZTAŽENÝ K VÝKONU INDUKČNÍHO MOTORU PŔI FREKVENCI 50 Hz | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Převodový poměr | 2 | 3 | 3.6 | 5 | 6 | 7.5 | 9 | 12.5 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 36 | 40 | 50 | 60 | 75 | 90 | 100 | 120 | 150 | 180 | 200 | |
Výstupní otáčky naprázdno | 750 rpm | 500 rpm | 417 rpm | 300 rpm | 250 rpm | 200 rpm | 167 rpm | 120 rpm | 100 rpm | 83 rpm | 75 rpm | 60 rpm | 50 rpm | 42 rpm | 38 rpm | 30 rpm | 25 rpm | 20 rpm | 17 rpm | 15 rpm | 13 rpm | 10 rpm | 8.0 rpm | 7.5 rpm | |
Výkon | 40 W | 0,55 N.m | 0,83 N.m | 0,99 N.m | 1,38 N.m | 1,65 N.m | 2,07 N.m | 2,48 N.m | 3,10 N.m | 3,72 N.m | 4,47 N.m | 4,96 N.m | 5,61 N.m | 6,73 N.m | 8,08 N.m | 8,98 N.m | 11,22 N.m | 13,46 N.m | 15,05 N.m | 18,05 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m |
60 W | 0,85 N.m | 1,27 N.m | 1,52 N.m | 2,11 N.m | 2,54 N.m | 3,17 N.m | 3,81 N.m | 4,78 N.m | 5,73 N.m | 6,88 N.m | 6,93 N.m | 8,66 N.m | 10,40 N.m | 12,48 N.m | 13,86 N.m | 17,33 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | |
90 W | 1,20 N.m | 1,81 N.m | 2,17 N.m | 3,01 N.m | 3,61 N.m | 4,51 N.m | 5,42 N.m | 6,80 N.m | 8,16 N.m | 9,79 N.m | 9,86 N.m | 12,33 N.m | 14,79 N.m | 17,75 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | |
120 W | 1,59 N.m | 2,39 N.m | 2,87 N.m | 3,99 N.m | 4,78 N.m | 5,98 N.m | 7,17 N.m | 9,96 N.m | 11,96 N.m | 14,35 N.m | 15,94 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m | 19,60 N.m
|
9PBK□BH 9PFK□BH |
ÚČINNOST ČELNÍ PŘEVODOVKY |
|||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Převodový poměr | 2 | 3 | 3.6 | 5 | 6 | 7.5 | 9 | 12.5 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 36 | 40 | 50 | 60 | 75 | 90 | 100 | 120 | 150 | 180 | 200 |
Účinnost | 81 % | 73 % | 66 % | 59 % |
9PBK□BH 9PFK□BH |
SMĚR OTÁČENÍ VÝSTUPNÍ HŘÍDELE PŘEVODOVKY |
|||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Převodový poměr | 2 | 3 | 3.6 | 5 | 6 | 7.5 | 9 | 12.5 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 36 | 40 | 50 | 60 | 75 | 90 | 100 | 120 | 150 | 180 | 200 |
Stejný směr otáčení jako motor | ano | ano | ano | ano | ano | ano | ano | ne | ne | ne | ano | ano | ano | ano | ano | ano | ano | ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
* V případě použití vloženého mezistupně se výstupní otáčky za převodovkou sníží o 10:1, ale směr otáčení výstupní hřídele převodovky zůstává stejný jako bez použití mezistupně.
9PBK□BH 9PFK□BH |
RADIÁLNÍ A AXIÁLNÍ ZATÍŽENÍ VÝSTUPNÍ HŘÍDELE PŘEVODOVKY | ||
---|---|---|---|
Převodový poměr | Přípustné radiální zatížení | Přípustné axiální zatížení | |
Ve vzdálenosti 10 mm od konce hřídele | Ve vzdálenosti 20 mm od konce hřídele | ||
3~9 | 400 N | 500 N | 150 N |
12.5~20 | 450 N | 600 N | |
25~200 | 500 N | 700 N |

* Znak □ nahrazuje požadovaný převodový poměr.
Pro tento produkt není konfigurátor k dispozici.
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() |
34.89 KB |
![]() |
283.05 KB |
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() |
301.17 KB |
![]() |
4.39 MB |