Úhlové planetové převodovky APEX DYNAMICS - řada AER

Přehled parametrů |
možnost připojení k jakémukoliv elektromotoru |
Velikost | AER050 / AER070 / AER090 / AER120 / AER155 / AER205 / AER235 |
- 7 velikostí - 50mm až 235mm - 14 až 2000 N.m
- Kompletní rozsah převodových poměrů
- Malá vůle v ozubení ≤ 10 ~ 14 arc.min
- Nízká hlučnost - nižší než 56dB
- Vysoká účinnost - až 95%
- Výstupní hřídel s perem nebo hladká
- Nerezové tělo převodovky
- Mnoho patentovaných prvků
- Tuhé mazivo pro celou životnost
- Převodovky lze spojit s jakýmkoliv motorem během několika sekund
- Certifikace ATEX
Řada planetových převodovek Apex AER je úhlová varianta, která je tvořena kombinací spirálové převodovky a planetové převodovky. Toto spojení představuje velmi krátké a kompaktní řešení. Pevné šasi zaručuje vysokou tuhost celé převodovky.
Řada Apex AE je jediná nerezová cylindrická planetová převodovka s šikmým ozubením na světě.
Patentovaný systém utěsnění výstupu převodovky Nově patentovaný systém utěsnění výstupu eliminuje tření a zahřívání, což je zajištěno použitím hi-tech povrchové úpravy všech výstupních dílů. Tato Hi-tech povrchová úprava (tvrdost povrchu 3700 Hv, přesnost povrchu 0,2 µm) zaručuje důkladné zatěsnění. |
![]() |
Patentovaný systém utěsnění vstupu převodovky Nově patentovaný systém utěsnění vstupu eliminuje rozběhové momenty a snižuje tření(teplo). Hi-tech povrchová úprava (3700 Hv, Ra 0.2 µm) průchodky a vlastní těsnění zaručují minimalizaci opotřebení a erozi obou těsnících ploch. Tento nový patent zabraňuje úniku maziva a má životnost přes 20.000 hodin provozu. |
![]() |
Optimalizované šikmé ozubení Přesné šikmé ozubení zvyšuje kontaktní poměr mezi jednotlivými zuby o 33% oproti přímému ozubení. Navíc vyniká klidným, tichým chodem a zvýšenou přesností (až 1 arcminuta a hlučnost ≤ 56dB). |
![]() |
Ozubená kola uložená na jehlových ložiscích Použití jehlových ložisek zajišťuje velkou kontaktní plochu, která zvyšuje tuhost a umožňuje dosažení velkých hodnot výstupního momentu. |
![]() |
HeliTopo technologie Velké styčné plochy mezi zuby je dosaženo použitím technologie HeliTopo. Speciální profil zubu a korunky optimalizuje styčné plochy k dosažení maximálního kontaktu mezi zuby. |
![]() |
Plazmová nitridace ozubených kol Nitridace je prováděna přímo ve výrobním závodě APEX a to na hodnoty 900Hv pro excelentní tvrdost povrchu zubů zaručující malé opotřebení a 30HRc pro houževnatost těla ozubeného kola. |
![]() |
Hlavní tělo nosiče planetových kol Jednodílné tělo s rozšířenou konstrukcí ložiska poskytuje maximální radiální nosnost a zvyšuje spolehlivost systému a jeho tuhost. |
![]() |
Mazivo NYOGEL 792 Mazáno syntetickým mazivem Nyogel 792D a zatěsněno v souladu s krytím IP65. Bezúdržbový provoz. |
![]() |
Patentovaný design těla nosiče planety Minimalizuje odchýlení uložení planety a zaručuje vysokou přesnost. |
![]() |
Dělená kleština s dynamicky vyváženým svěrným spojem Umožňuje bezvůlové spojení motoru s převodovkou a maximálně eliminuje prokluz. 100% spojení umožňuje vysoké vstupní rychlosti. |
![]() |
Precizní kuželíkové ložiska Tyto ložiska zaručují maximální radiální a axiální zatížitelnost výstupní hřídele. |
![]() |
Parametry |
Stupeň | Převod1 | AER050 | AER070 | AER090 | AER120 | AER155 | AER205 | AER235 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jmenovitý výstupní krouticí moment T2N | Nm | 1 | 3 | 9 | 36 | 90 | 195 | 342 | 588 | 1,140 | |
4 | 12 | 48 | 120 | 260 | 520 | 1,040 | 1,680 | ||||
5 | 15 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1,200 | 2,000 | ||||
6 | 18 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1,100 | 1,900 | ||||
7 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,100 | 1,800 | ||||
8 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1,000 | 1,600 | ||||
9 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
10 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
14 | - | 42 | 140 | 300 | 550 | 1,100 | 1,800 | ||||
20 | - | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
2 | 15 | 14 | - | - | - | - | - | - | |||
20 | 14 | - | - | - | - | - | - | ||||
25 | 15 | 60 | 150 | 325 | 650 | 1,200 | 2,000 | ||||
30 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1,100 | 1,900 | ||||
35 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,100 | 1,800 | ||||
40 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1,000 | 1,600 | ||||
45 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
50 | 14 | 60 | 100 | 230 | 650 | 1,200 | 2,000 | ||||
60 | 20 | 55 | 150 | 310 | 600 | 1,100 | 1,900 | ||||
70 | 19 | 50 | 140 | 300 | 550 | 1,100 | 1,800 | ||||
80 | 17 | 45 | 120 | 260 | 500 | 1,000 | 1,600 | ||||
90 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
100 | 14 | 40 | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
120 | - | - | 150 | 310 | 600 | 1,100 | 1,900 | ||||
140 | - | - | 140 | 300 | 550 | 1,100 | 1,800 | ||||
160 | - | - | 120 | 260 | 550 | 1,000 | 1,600 | ||||
180 | - | - | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
200 | - | - | 100 | 230 | 450 | 900 | 1,500 | ||||
Max. výstupní krouticí moment při nouzovém zastavení T2NOT3 | Nm | 1,2 | 3~200 | 3 násobek jmenovitého výstupního točivého momentu T2N | |||||||
Jmenovité vstupní otáčky N1N | rpm | 1,2 | 3~200 | 5,000 | 5,000 | 4,000 | 4,000 | 3,000 | 3,000 | 2,000 | |
Max. Vstupní otáčky N1B | rpm | 1,2 | 3~200 | 10,000 | 10,000 | 8,000 | 8,000 | 6,000 | 6,000 | 4,000 | |
Vůle | arcmin | 1 | 3~20 | ≤ 10 | ≤ 10 | ≤ 10 | ≤ 10 | ≤ 10 | ≤ 10 | ≤ 10 | |
2 | 25~200 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | ≤ 14 | |||
Torzní tuhost | Nm/
arcmin |
1,2 | 3~200 | 3 | 7 | 14 | 25 | 50 | 145 | 225 | |
Max. Radiální zatížení F2rB2 | N | 1,2 | 3~200 | 702 | 1,377 | 2,985 | 6,100 | 8,460 | 13,050 | 8,700 | |
Max. Axiální zatížení | F2a1B2 | N | 1,2 | 3~200 | 350 | 630 | 1,300 | 2,400 | 4,000 | 6,200 | 4,800 |
F2a2B2 | N | 1,2 | 3~200 | 390 | 765 | 1,625 | 3,350 | 4,700 | 7,250 | 18,000 | |
Životnost | hr | 1,2 | 3~200 | 20,000 * | |||||||
Účinnost | % | 1 | 3~20 | ≧95 % | |||||||
2 | 25~200 | ≧92 % | |||||||||
Hmotnost | kg | 1 | 3~20 | 1.0 | 2.1 | 5.8 | 11.2 | 22.4 | 46.8 | 78.0 | |
2 | 25~200 | 1.3 | 2.0 | 4.6 | 11.1 | 21.8 | 43.7 | 81.9 | |||
Provozní teplota | ºC | 1,2 | 3~200 | -10ºC~+90ºC | |||||||
Mazání | 1,2 | 3~200 | synthetic gear grease (NYOGEL 792D) | ||||||||
Krytí | 1,2 | 3~200 | IP65 | ||||||||
Montážní poloha | 1,2 | 3~200 | všechny směry | ||||||||
Hladina hluku
(n1=3000 ot/min, bez zátěže) |
dB(A) | 1,2 | 3~200 | ≤ 61 | ≤ 63 | ≤ 65 | ≤ 68 | ≤ 70 | ≤ 72 | ≤ 74 |
1. Ratio ( i=N in / N out )
2. Applied to the output shaft center @ 100 rpm
3. Maximum acceleration torque T2B = 60% van T2NOT
* S1 service life 10,000 hrs.
Gearbox Inertia |
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() |
8.78 MB |
![]() |
618.29 KB |
Prezentace společnosti APEX DYNAMICSPrezentace výrobní společnosti APEX DYNAMICS, která patří mezi globální lídry ve výrobě precizních planetových a spirálových převodovek. Na videu je vidět především technická vyspělost APEX DYNAMICZ, která zaručuje vysokou kvalitu zpracování a excelentní parametry převodovek. |
||
Úhlová planetová převodovka řady PIIRPIIR řada vychází z řady PII, ke které je předsazený precizní spirálový předstupeň. Úhlové převodovky PIIR jsou ideálním řešením pro aplikace kde je nedostatek místa. |
||
Princip planetových převodovek APEX DYNAMICSVideo demonstruje obecné principy planetových převodovek. Převodovky APEX se vyznačují mnoho patenty a technologickými inovacemi, které zvyšují přesnost, moment a životnost. |
||
Montáž planetových převodovek se servomotoremPraktická ukázka jak provézt montáž planetové převodovky APEX DYNAMICS s jakýmkoliv servomotorem. Utahovací momenty jsou vždy definovány v montážním manuálu, který je součástí dodávky. |