Aktuality

Jak funguje servomotor? Servomotor je elektromechanické zařízení, které produkuje točivý moment a rychlost v závislosti na dodávaném proudu a napětí. Servomotor pracuje jako součást systémů s uzavřenou smyčkou, pomocí zpětnovazebního řízení a povelů z nadřazené řídicí jednotky (servozesilovače) upravuje točivý moment a rychlost podle konkrétních požadavků. Zpětnovazební zařízení instalované na servomotoru dodává informace jako je proud, rychlost nebo poloha do nadřazeného servozesilovače, který upravuje akční veličinu motoru v závislosti na zadaných příkazech neboli žádané veličině.

Věděli jste, že v případě požáru nejsou plameny nutně nejnebezpečnější? Inhalace vysoce toxického kouře způsobuje tepelné popáleniny, bronchopulmonální podráždění a asfyxiální dýchací potíže. Je hlavní příčinou úmrtí obětí požáru. Proto je nezbytné mít účinný odvod kouře a zplodin, zejména ve všech veřejných a průmyslových budovách.

Vážení zákazníci a obchodní partneři, děkujeme Vám za přízeň v roce 2020 a těšíme se na další spolupráci v následujícím roce. Přejeme Vám příjemné prožití Vánočních svátků a do nového roku přejeme vše nejlepší, hodně zdraví, štěstí a mnoho pracovních i osobních úspěchů.

V dnešním díle vám představíme krokové motory se sběrnicí od společnosti Fastech. Základní rozdělení produktů s EtherCATem - označení Ezi-Servo znamená, že produkty jsou osazeny zpětnou vazbou a označení Ezi-Step znamená, že jsou bez zpětné vazby. Všechny typy řízení podporují certifikovanou EtherCAT komunikaci.

Bezkartáčové elektromotory řady BLS mohou být nově doplněny o elektromagnetickou brzdu. Tu lze namontovat na 48V verze elektromotorů BL070.48B a BL210.48E, které jsou vyráběny ve velikosti NEMA 34. Oba modely mají na zadní straně vyvedenou druhou hřídel pro montáž dodatečného příslušenství. Elektromagnetická brzda má výkon 23 W a krouticí moment 4,5 N.m. Je napájena stejně jako zmíněné elektromotory stejnosměrným napětím 48 VDC, přičemž brzda má negativní spínání, tj. je odbrzděna pod napětím. Brzda je navržena jako parkovací (brzdí motor v klidové poloze). Dodáváme ji ve dvou rozdílných provedeních – bez ruční páky (BR) a s ručním odbrzděním (BRL). Druhá varianta nabízí možnost v případě výpadku napájení manuálně odbrzdit a uvolnit motor, což je zejména vhodné pro mobilní a AGV aplikace napájené z akumulátorů.

 

V tomto  díle vám představíme modulární systém převodovek od společnosti Transtecno. Modulární systém převodovek spočívá v univerzálnosti jednotlivých komponent, které se dají zaměňovat mezi jednotlivými druhy převodovek. 

Stránky

Technická konzultace