Administrativní pracovník

Pohni se z místa, protože svět je neustále v pohybu. Jedině spolu dokážeme ovládnout svět robotů a průmyslu 4.0. Spolu se svými ostřílenými kolegy - hrdiny, budeš mít jedinečnou možnost se proplétat světem nástrah v době průmyslové automatizace. V oboru pohonné techniky jsme považování za špičku v oblasti, proto se dostaneš k projektům, o jakých se ti v českých poměrech nesnilo. Staň se stabilní součástí našeho týmu hrdinů, vybuduj si u nás respekt a získej široké spektrum výhod!

 

Náplní tvé práce bude zejména vybudovat si dobré vztahy s klientem - toho dosáhneš pouze tak, že to co slíbíš, dodržíš. V tom ti zcela jistě pomohou naše rychlé dodací termíny, příznivé ceny a vysoká kvalita a šířka portfolia našich produktů. Nebudeš se však starat pouze o aktuální klienty, ale rozšíříš si své stávající zákazníky i o nové obchodní příležitosti, a je nám vcelku jedno jestli v Praze nebo ve Dolní Lhotě. Měl bys být rétor s kalkulačkou v hlavě a srdcem technika, který pojme všechny informace. Budeš prezentovat nejen produkty, ale i sebe, proto je bezchybné vystupování nezbytné. Očekáváme od tebe, že se nám svými výsledky i pravidelně pochválíš a na základě nich si u nás vybuduješ své pevné místo a uznání. Za to ti nabídneme vlastní automobil, dynamickou a perspektivní práci v Industry 4.0, nejmodernější technologie v tvém zbrojním arsenálu i k běžnému užití a platové ohodnocení takové, kdy nebudeš muset hlídat každou korunu.

 

Požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • aktivní osobnost s povědomím o logistice a technice
  • komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování
  • znalost anglického jazyka (úroveň B1)
  • znalost jiného cizího jazyka výhodou (angličtina, němčina, ruština)
  • řidičský průkaz sk. B
  • flexibilita
  • orientace na výsledek 
  • schopnost efektivity a systematičnosti práce
  • orientace na systém
  • samostatnost a kreativní myšlení

 

Pracovní náplň

  • vedení běžné provozní agendy
  • zajišťování a dohled nad dodávkami zboží
  • odpovědnost za včasné vyřizování expedičních služeb
  • přímá komunikace a spolupráce s interním skladem z hlediska spedice a expedice zboží
  • komunikace s českými i zahraničními dodavateli
  • komunikace s českými i zahraničními zákazníky
  • back office pro obchodní jednání 
  • reporting vedení společnosti 

 

Nabízíme

  • práce v mladém a dynamickém týmu lidí
  • slušné platové ohodnocení
  • prémie a odměny
  • kontakt s nejmodernějšími technologiemi 
  • mobilní telefon, notebook
  • účast na pravidelných školeních
  • možnost služebních cest
  • občerstvení na pracovišti
  • příspěvek na stravování

 

V případě zájmu pracovat ve společnosti RAVEO s.r.o. obraťte se na pana Ing. Aleše Zapletala a v příloze zašlete fotografii, CV a průvodní dopis na adresu ales.zapletal@raveo.cz .

#budhrdina, #rave#ohero

 

Technická konzultace