S300 SERVOZESILOVAČ

Univerzální digitální servozesilovač

Zobrazit menuSkrýt menu


S300 SERVOZESILOVAČ

  • napájení: 1×230 VAC / 3 x 400 VAC
  • výstupní proud: 1,5 až 10A nominálně (špičkově x 3) 
  • Intuitivní parametrizace pomocí GUI.

 

vlastnosti:
  • Napájení 115-480 VAC,1/ 3-fázové, 50-60 Hz
  • Výstupní proud: 1,5-10 A RMS / fáze -nominálně
  • Integrovaný AC filtr
  • DC-link obvody mohou být zapojeny paralelně
  • Plně programovatelný driver pomocí rozhraní RS232
  • Snadné nastavení a parametrizace  pomocí Windows grafického rozhraní
  • Typ 230 V vhodný pro 200mm rozváděče
  • Integrované rozhraní pro řízení krokových motorů,master-slave provoz a elektronickou převodovku
  • Integrovaný regulátor polohy s pamětí pro 300 parametrů obsahujícíí:rychlostní profil, parametrové omezení, řetězce úkolů, absolutní a relativní příkazy
  • Integrované ¨pohybové řízení a jednoduché PLC
  • Emulace enkodérů: inkrementální/absolutní
  • Kompatibilní s širokou škálou možností zpětné vazby:
  • Resolveru, až 36 pólů
  • ComCoder
  • Inkrementální nebo sinusové snímače
  • Sine enkodér s EnDat / HIPERFACE / BISS
  • Sine snímač
  • Inkrementální enkodér quad B
Výhody:
  • Široký rozsah možností a výkonu umožňuje využít jeden driver v rámci celého stroje či apliakce
  • Kompaktní velikost umožňuje použití menší rozvaděče
  • Vysoce výkonný systém určený pro zvýšení taktu stroje
  • Jednoduché a použitelné grafické uživatelské rozhraní usnadňuje technickou podporu a čas na programování

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.