Regulátory rychlosti pro kompaktní motory s regulací rychlosti - DKM

Řízení kompaktních motorů DKM

Přehled parametrů

provedení: paticové, přístrojové 
regulace otáček: 90 - 1700 ot/min
napájení: 220 V/50 Hz +/- 10 %

Řídicí jednotka FX1000

  • kompaktní inteligentní řídící jednotka FX1000A je určena pro ovládání rychlosti připojeného motoru pomocí otočného potenciometru (kolečka).
  • přístrojové provedení
  • napájecí napětí 220 V/50 Hz +/- 10 %
  • LED signalizace napájení
  • displej pro aktuální otáčky
  • lze regulovat rozsah otáček od 100 rpm do 1750 ot/min
  • určeno pro řízení jednofázových motorů DKM.

Řídicí jednotka DSK

  • kompaktní řídící jednotka DSK je určena pro ovládání rychlosti připojeného motoru pomocí otočného potenciometru (kolečka).
  • paticové provedení
  • ovládací element lze umístit mimo jednotku DSK (rozvaděčové provedení)
  • napájecí napětí 220 V/50 Hz +/- 10 %
  • LED signalizace napájení
  • lze regulovat rozsah otáček od 90 rpm do 1750 ot/min
  • určeno pro řízení jednofázových motorů DKM.

Řídicí jednotka DSKS

  • kompaktní řídící jednotka DSKS je určena pro ovládání rychlosti připojeného motoru pomocí externího otočného potenciometru (kolečka).
  • paticové provedení
  • napájecí napětí 220 V/50 Hz +/- 10 %
  • LED signalizace napájení
  • lze regulovat rozsah otáček od 90 rpm do 1750 ot/min
  • určeno pro řízení jednofázových motorů DKM.

Parametry k řídicím jednotkám jsou k dispozici v katalogu v sekci ke stažení.

Konfigurátor k řídicím jednotkám není k dispozici.

3D modely k tomtu produktu jsou na vyžádání na info@raveo.cz

Příloha Velikost
Řízení kompaktních motorů - katalog (en) 11.58 MB
 

Brzdové kompaktní motory DKM

Ve videu lze vidět praktickou funkci elektromagnetické brzdy. Motory DKM jsou osazeny kvalitními japonskými elektromagnetickými brzdami, které lze využívat ve vysokém pracovním cyklu.

 
     
 

Reverzační kompaktní motor DKM

Kompaktní reverzační motory DKM jsou osazeny jednoduchou mechanickou brzdou, která je složena z ocelového kotoučku an rotoru, na který působí keramické elementy přitlačené pružinami. Toto je velmi užitečné pro rychlou reverzaci, či pro statickou samosvornost. Omezením je, že reverzační motor se může spojitě otáčet maximálně 30 minut.

     
 

Kompaktní motory s integrovanou brzdou a spojkou

Indukční motory mají integrovanou elektromagnetickou spojku a brzdu což je velmi zajímavá kombinace vhodná pro přesné polohování. Motor pracuje prakticky nominální rychlostí a elektromagnetická spojka s brzdou ovládá například převodovku. Jde o velmi elegantní a levné řešení pro indexaci. 

     
 

Rozdíl mezi indukčním, reverzačním a brzdovým kompaktním motorem

U jednotlivých dopravníků lze názorně vidět rozdíl mezi jednotlivými typy motoru. Dopravník s nejdelším doběhem je osazen standardním indukčním motorem, dopravník se středním doběhem je osazen reverzačním motorem s integrovanou třecí brzdou, dopravník s rychlou reakcí na zastavení je osazen motorem s elektromagnetickou brzdou. 

 

 

  • MSV 2015
  • Přehledový katalog
  • Poptávka/Dotaz na obchodníka
  • ISO 9001:2009
Technická konzultace