LINEÁRNÍ MOTORY BEZ ŽELEZNÉHO JÁDRA – ŘADA IL

Špičkové lineární motory pro celé spektrum nejrůznějších aplikací

Zobrazit menuSkrýt menu


LINEÁRNÍ MOTORY BEZ ŽELEZNÉHO JÁDRA – ŘADA IL

  • nominální posuvná síla: 30,3 až 262 N
  • špičková posuvná síla: 120 až 1 600 N
  • magnetické polohování

 

Lineární motory řady IL se vyznačují  neželeznou konstrukcí umožňující velmi nízkou hmotnost, nulové přitažlivé síly mezi cívkou a magnetovou dráhou a prakticky pohybem bez cogingu. Tyto motory jsou ideální pro aplikace vyžadující velmi nízké tření, vysoké zrychlení při lehčím zatížení a konstatní rychlost i při velmi nízkých rychlostech.

 

Hlavní vlastnosti:

  • posuvná síla: 30,3 až 262 N pro nepřetržitý provoz s velkým množstvím požadavků na řízení pohybu
  • posuvná síla: 120 až 1 600 N je maximální špičková síla pro okamžitý výkon
  • modulární magnetické dráhy se skládají ze dvou protilehlých řad magnetů pro vytvoření maximální síly
  • plynulý pohyb a nejnižší rychlost až 1 mikron za sekundu
  • nízká hmotnost cívky pro vysoké zrychlení

 

Výhody:

  • žádná údržba
  • lineární pohyb bez mechaniky jako jsou kuličkové šrouby, převodovky, hřebeny a pastorky nebo řemeny a řemenice
  • bezvůlové
  • vysoká tuhost
  • vysoká polohová přesnost
  • kompaktní mechanické sestavení
  • minimální počet mechanických částí
  • velmi jemný pohyb
  • tichý provoz

 

 

Konfigurátor k těmto lineárním motorům není k dispozici.

3D modely k těmto lineárním motorům jsou na vyžádání na info@raveo.cz

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.