Lineární motory bez železného jádra - řada IL

il

Přehled parametrů

posuvná síla: 120 až 1 600 N (špička)

posuvná síla: 30,3 až 262 N (nepřetržitý provoz)

magnetické polohování

Lineární motory řady IL nemají žádnou pozici pro vinutí cívky. Tato konstrukce umožňuje velmi nízkou váhu, nulové přitažlivé síly mezi cívkou a magnetovou dráhou s žádným ozubením. Tyto motory jsou ideální pro aplikace vyžadující velmi nízké tření ložisek, vysoké zrychlení při lehčím zatížení a konstatní rychlost i při velmi nízkých rychlostech.

 

Hlavní vlastnosti:

  • posuvná síla: 30,3 až 262 N pro nepřetržitý provoz s velkým množstvím požadavků
  • posuvná síla: 120 až 1 600 N je maximální síla pro okamžitý výkon
  • modulární magnetické dráhy se skládají ze dvou protilehlých řad magnetů pro vytvoření maximální přítlačné síly a poskytnou zpáteční cestu  pro magnetické obvody
  • plynulý pohyb a nejnižší rychlost 1 mikron za sekundu
  • nízká hmotnost cívky pro vysoké zrychlení

 

Výhody:

  • žádná údržba
  • bez kuličkových šroubů, převodovek, hřebenů a pastorků nebo řemenů a řemenic
  • nulová vůle a poddajnost
  • vysoká tuhost
  • vysoká polohová přesnost
  • kompaktní mechanické sestavení
  • snížený počet mechanických částí
  • velmi jemný pohyb
  • tichý provoz

 

 

il1

il2

Konfigurátor k těmto lineárním motorům není k dispozici.

3D modely k těmto lineárním motorům jsou na vyžádání na info@raveo.cz

 

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

     
 

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.

     

 

  • MSV 2015
  • Přehledový katalog
  • Poptávka/Dotaz na obchodníka
  • ISO 9001:2009
Technická konzultace