Lineární motory s železným jádrem - řada ICD

icd

Přehled parametrů

posuvná síla: 165 až 1 099 N (špička)

posuvná síla: 57 až 315 N (nepřetržitý provoz)

Vysoké vrcholové zrychlení, lehce nad 10 g

Lineární motory řady ICD vynikají nízkou konstrukcí a malou přitažlivou silou. Jsou vhodnou náhradou za mnoho lineárních motorů bez železného jádra. Poskytují nejvyšší sílu na velikost rámu a jsou vybaveny patentovanou bezozubenou konstrukcí pro hladký chod. 

 

Hlavní vlastnosti:

  • posuvná síla: 57 až 315 N pro nepřetržitý provoz s velkým množstvím požadavků
  • posuvná síla: 165 až 1 099 Nje maximální síla pro okamžitý výkon
  • vysoké vrcholové zrychlení, lehce nad 10 g
  • cívky navinuté na lamelách z křemíkové oceli pro maixmalizaci vytvořené síly jednostranné magnetové cesty
  • patentovaná bezozubená konstrukce pro hladký chod bez úhlového natočení magnetu
  • vysoká účinnost s nízkou tepelnou ztrátou

 

Výhody:

  • nejlepší poměr přítlačné síly v poměru k velikosti rámu - ideální pro zrychlení a pohyb velkých hmot
  • udržuje tuhost potřebnou pro obrábění a další procesní síly
  • žádná údržba
  • bez kuličkových šroubů, převodovek, hřebenů a pastorků nebo řemenů a řemenic
  • nulová vůle a poddajnost
  • vysoká tuhost
  • vysoká polohová přesnost
  • kompaktní mechanické sestavení
  • snížený počet mechanických částí
  • velmi jemný pohyb

icd-1

icd-2

Konfigurátor k těmto lineárním motorům není k dispozici.

3D modely k těmto lineárním motorům jsou na vyžádání na info@raveo.cz

 

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

     
 

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.

     

 

Technická konzultace