KROKOVÉ MOTORY DO DRSNÝCH PODMÍNEK

Krokové motory pro náročné provozní podmínky

Zobrazit menuSkrýt menu


KROKOVÉ MOTORY DO DRSNÝCH PODMÍNEK

  • rozlišení enkodéru: 10000 – 32000 pulzů/ot
  • rychlost: 0 – 3000 ot/min
  • přídržný moment: 0,12 až 12 N.m 
  • napájení: 24 VDC / 40 ~ 70 VDC pro vel. 86

 

Velikosti:  20 / 25 / 28 / 35 / 42 /56 / 60  / 86

Krokové motory řady ZSH určené do drsných podmínek jsou obzvláště vhodné pro náročné aplikace ve strojírenství a průmyslu. Tyto náročné podmínky jsou řešeny pomocí precizní výkonnostní křivky, velkého krouticího momentu a robustní konstrukce motoru pro prostředí s krytím až IP68. Uvnitř klimatických komor, upravující tloušťku v papírenských strojích, nastavující listy rotoru v aviatice nebo přímo v palivové nádrži: takové je uplatnění krokových motorů ZSH v těchto a dalších aplikacích. Krokové motory do drsných podmínek poskytují přesnou a spolehlivou práci.

 

 

Vlastnosti:

  • 2-fázové hybridní krokové motory pro unipolární nebo bipolární způsob řízení
  • 200 kroků na otáčku (úhel kroku 1,8°)
  • přesnost kroku: ±3 %
  • možnosti zapojení: čtyřvodičové paralelní/sériové (standard), pěti- nebo osmivodičové (na vyžádání)
  • třída krytí: IP54, volitelně IP68 (motor je s tímto krytím voděodolný až do hloubky 10 m)
  • přípustná okolní teplota: -30°C~+50°C, volitelně +80°C (krátkodobě až +100°C)
  • provozní napětí: 250 VAC podle normy EN 60034
  • třída izolace: F podle normy VDE 0530
  • zkušební napětí: 1800 VAC (po dobu 1 s)
  • vysoce zatížitelná ložiska axiálně i radiálně
  • svorkovnice nebo silová kabeláž s volně vyvedenými konci vodičů
  • certifikáty: RoHS, CE

 

 

Volitelné příslušenství:

  • průchozí (oboustranná) hřídel (IP 41)
  • volné konce vodičů (IP 41)
  • rozdílné typy přírub a hřídelí (v mm nebo palcích)
  • elektromagnetická brzda 24 VDC
  • inkrementální enkodér (2- nebo 3-kanálový, optický, rozlišení 50/200/500 pulzů/ot., 5~24 VDC)
  • planetová převodovka PLE s nízkou vůlí (1-, 2-, 3-stupňová, převodové poměry 3:1~512:1)
  • krokový motor současně s elektromagnetickou brzdou a enkodérem