Kompaktní indukční motory s elektromagnetickou brzdou a spojkou - DKM

Motor s brzdou a spojkou

Přehled parametrů

krouticí moment: až 2,98 Nm

rychlost: až 1700 ot/min

výkon: 15 - 120 W

 

Velikost 80 / 90

- asynchronní motor přizpůsobený rychlým aplikacím

- výkon 15 - 120 W

- brzda ovládaná napájením motoru/ mechanická spojka

velikost motoru 60 mm 70 mm 80 mm 90 mm
výkon motoru 6W 6W 10W 15W 15W 25W 40W 60W 90W 120W 150W 180W 200W
induknční motor o o o o o o o o o o o o o
2 - pólový motor         o o o o o o o   o
reverzační motor o o o o o o o o o o      
motor s brzdou   o o o o o o o o o o o o
motor s brzdou a spojkou         o o o o o o      
momentový motor   o     o

(10W)

  o

(20W)

o

​(30W)

o

​(40W)

       
motor s řízením   o o o o o o o o o   o  

 

3D modely kompaktních motorů DKM

vyberte:

1) požadovaný motor

2) výkon motoru

3) napájení motoru

4) provedení motoru

5) typ převodovky

6) převodový poměr

7) stáhněte požadovaný typ souboru

Příloha Velikost
Motor s brzdou a spojkou - katalog (en) 2.23 MB
 

Brzdové kompaktní motory DKM

Ve videu lze vidět praktickou funkci elektromagnetické brzdy. Motory DKM jsou osazeny kvalitními japonskými elektromagnetickými brzdami, které lze využívat ve vysokém pracovním cyklu.

 
     
 

Reverzační kompaktní motor DKM

Kompaktní reverzační motory DKM jsou osazeny jednoduchou mechanickou brzdou, která je složena z ocelového kotoučku an rotoru, na který působí keramické elementy přitlačené pružinami. Toto je velmi užitečné pro rychlou reverzaci, či pro statickou samosvornost. Omezením je, že reverzační motor se může spojitě otáčet maximálně 30 minut.

     
 

Kompaktní motory s integrovanou brzdou a spojkou

Indukční motory mají integrovanou elektromagnetickou spojku a brzdu což je velmi zajímavá kombinace vhodná pro přesné polohování. Motor pracuje prakticky nominální rychlostí a elektromagnetická spojka s brzdou ovládá například převodovku. Jde o velmi elegantní a levné řešení pro indexaci. 

     
 

Rozdíl mezi indukčním, reverzačním a brzdovým kompaktním motorem

U jednotlivých dopravníků lze názorně vidět rozdíl mezi jednotlivými typy motoru. Dopravník s nejdelším doběhem je osazen standardním indukčním motorem, dopravník se středním doběhem je osazen reverzačním motorem s integrovanou třecí brzdou, dopravník s rychlou reakcí na zastavení je osazen motorem s elektromagnetickou brzdou. 

 

 

  • MSV 2015
  • Přehledový katalog
  • Poptávka/Dotaz na obchodníka
  • ISO 9001:2009