Kompaktní stejnosměrné motory - DKM

DC motory DKM

Přehled parametrů

výkon: od 15 do 120 W

rychlost: ~3000 ot/min

jmenovitý krouticí moment: 0,049 až 0,39 N.m

rozběhový krouticí moment: 0,450 až 3,9 N.m

napájecí napětí: 12, 24, 90 VDC

provedení: přírubové

Velikost rámu □60x60 mm, □80x80 mm, □90x90 mm

  • Kartáčové stejnosměrné elektromotory DKM disponují velkým rozběhovým momentem a vysokou účinností. Najdou uplatnění v mnoha oblastech domácího i průmyslového použití a vzhledem ke stejnosměrnému napájení také v mobilních aplikacích.
  • Dodávány jsou s napájecím napětím 12, 24 nebo 90 V.
  • Díky stejnosměrnému napájení lze u těchto motorů snadno regulovat výstupní rychlost a měnit smysl otáčení změnou polarity napájení.
  • Ke stejnosměrným motorům DKM lze připojit kompaktní čelní nebo šnekové převodovky DKM s velkým rozsahem převodových poměrů.

 

Vlastnosti:

  • válcová konstrukce motoru bez ventilátoru
  • magnetické pole generované permanentními magnety
  • výstupní výkon: 15 W, 25 W, 40 W, 60 W, 90 W, 120 W
  • dostupné ve 3 různých velikostech rámu (mm): □60x60 mm, □80x80 mm, □90x90 mm
  • stejnosměrné napájecí napětí: 12, 24 a 90 VDC
  • vysoký rozběhový moment
  • třída krytí: IP20
  • teplotní třída izolace: B (130°C)
  • připojení pomocí vodičů délky 300 mm
  • možnost regulace výstupních otáček 12V nebo 24V verze motorů řídicí jednotkou PLN20 nebo PLN40
  • certifikáty: CE, CCC, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004

 

Volitelné příslušenství:

 
      *  Další volitelné opce na vyžádání.

Model

6DCG□□-15-30: spirálový typ hřídele     

6DCD□□-15-30: plochý typ hřídele

Výstupní výkon

[W]

Napětí

[V]

Rozběhový proud

[A]

Rozběhový moment

[N.m]

Bez zatížení Jmenovité zatížení

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Jmenovitý moment

[N.m]

6DCG12-15-30 15 12 13,50 0,370 0,60 3250 1,70 3000 0,049
6DCG24-15-30 15 24 7,70 0,410 0,40 3500 1,20 3000 0,049
6DCG90-15-30 15 90 1,90 0,450 0,06 3200 0,16 2900 0,049

 

Model

8DCG(W)□□-25-30: spirálový typ hřídele

8DCD□□-25-30: plochý typ hřídele

Výstupní výkon

[W]

Napětí

[V]

Rozběhový proud

[A]

Rozběhový moment

[N.m]

Bez zatížení Jmenovité zatížení

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Jmenovitý moment

[N.m]

8DCG(W)12-25-30 25 12 48,00 1,50 1,80 3300 3,30 3100 0,081
8DCG(W)24-25-30 25 24 29,00 1,80 0,80 3050 1,90 2900 0,081
8DCG(W)90-25-30 25 90 10,00 2,15 0,04 3200 0,35 3000 0,081

 

Model

8DCG(W)□□-40-30: spirálový typ hřídele

8DCD□□-40-30: plochý typ hřídele

Výstupní výkon

[W]

Napětí

[V]

Rozběhový proud

[A]

Rozběhový moment

[N.m]

Bez zatížení Jmenovité zatížení

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Jmenovitý moment

[N.m]

8DCG(W)12-40-30 40 12 47,00 1,50 1,50 3300 4,80 3000 0,130
8DCG(W)12-40-30 40 24 37,00 2,30 0,60 3250 1,90 3000 0,130
8DCG(W)12-40-30 40 90 1,50 2,40 0,03 3400 0,60 3000 0,130

 

Model

9DCP(W)□□-60-30: spirálový typ hřídele

9DCD□□-60-30: plochý typ hřídele

9DCK□□-60-30: typ hřídele s perem

Výstupní výkon

[W]

Napětí

[V]

Rozběhový proud

[A]

Rozběhový moment

[N.m]

Bez zatížení Jmenovité zatížení

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Jmenovitý moment

[N.m]

9DCP(W)12-60-30 60 12 50,00 1,30 2,00 3400 8,50 2900 0,195
9DCP(W)24-60-30 60 24 36,00 1,90 1,15 3300 4,30 3000 0,195
9DCP(W)90-60-30 60 90 11,50 2,50 0,02 3250 0,80 3000 0,195

 

Model

9DCP(W)□□-90-30: spirálový typ hřídele

9DCD□□-90-30: plochý typ hřídele

9DCK□□-90-30: typ hřídele s perem

Výstupní výkon

[W]

Napětí

[V]

Rozběhový proud

[A]

Rozběhový moment

[N.m]

Bez zatížení Jmenovité zatížení

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Jmenovitý moment

[N.m]

9DCP(W)12-90-30 90 12 80,00 2,10 3,00 3400 12,00 3000 0,292
9DCP(W)24-90-30 90 24 55,00 2,90 1,50 3400 6,20 3000 0,292
9DCP(W)90-90-30 90 90 15,00 3,10 0,12 3300 1,20 3000 0,292

 

Model

9DCP(W)□□-120-30: spirálový typ hřídele

9DCD□□-120-30: plochý typ hřídele

9DCK□□-120-30: typ hřídele s perem

Výstupní výkon

[W]

Napětí

[V]

Rozběhový proud

[A]

Rozběhový moment

[N.m]

Bez zatížení Jmenovité zatížení

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Proud

[A]

Rychlost

[ot/min]

Jmenovitý moment

[N.m]

9DCP(W)12-120-30 120 12 96,00 3,10 4,00 3400 15,00 3000 0,390
9DCP(W)24-120-30 120 24 64,00 3,90 1,50 3250 6,80 3000 0,390
9DCP(W)90-120-30 120 90 18,00 3,70 0,30 3400 2,00 3000 0,390

 

Externí odkaz vedoucí na konfigurátor pohonů dostupný na webových stránkách DKM
* Poznámka: Pro zobrazení anglické jazykové verze přepněte výchozí jazyk na EN v pravém horním rohu webové stránky DKM.
Externí odkaz ke stažení 3D modelů kompaktních pohonů z webových stránek DKM

Instrukce pro stažení požadovaného modelu:

1) zvolte požadovaný výkon motoru;

2) zvolte napájecí napětí motoru (Voltage);

3) vyberte, zda má být k motoru připojena převodovka či nikoliv (Whether to attach gearhead);

4) v případě převodovky zvolte požadovaný typ (Selecting Gearhead);

5) v případě převodovky zvolte požadovaný převodový poměr (Selecting Gear Ratio);

6) stáhněte požadovaný typ souboru.

 

Brzdové kompaktní motory DKM

Ve videu lze vidět praktickou funkci elektromagnetické brzdy. Motory DKM jsou osazeny kvalitními japonskými elektromagnetickými brzdami, které lze využívat ve vysokém pracovním cyklu.

 
     
 

Reverzační kompaktní motor DKM

Kompaktní reverzační motory DKM jsou osazeny jednoduchou mechanickou brzdou, která je složena z ocelového kotoučku an rotoru, na který působí keramické elementy přitlačené pružinami. Toto je velmi užitečné pro rychlou reverzaci, či pro statickou samosvornost. Omezením je, že reverzační motor se může spojitě otáčet maximálně 30 minut.

     
 

Kompaktní motory s integrovanou brzdou a spojkou

Indukční motory mají integrovanou elektromagnetickou spojku a brzdu což je velmi zajímavá kombinace vhodná pro přesné polohování. Motor pracuje prakticky nominální rychlostí a elektromagnetická spojka s brzdou ovládá například převodovku. Jde o velmi elegantní a levné řešení pro indexaci. 

     
 

Rozdíl mezi indukčním, reverzačním a brzdovým kompaktním motorem

U jednotlivých dopravníků lze názorně vidět rozdíl mezi jednotlivými typy motoru. Dopravník s nejdelším doběhem je osazen standardním indukčním motorem, dopravník se středním doběhem je osazen reverzačním motorem s integrovanou třecí brzdou, dopravník s rychlou reakcí na zastavení je osazen motorem s elektromagnetickou brzdou. 

 

 

 

  • MSV 2015
  • Přehledový katalog
  • Poptávka/Dotaz na obchodníka
  • ISO 9001:2009